Felanmälan och fastighetsförvaltning
Storholmen förvaltning med servicebolag DWOQ sköter förvaltningen.
Vanliga ärenden, vardagar kl 7-21
- Personlig service på telefon: 08-520 252 00
- Dygnet runt via webbformulär: www.dwoqdirect.se
- Dygnet runt via mejl: info@dwoqdirect.se
Fel som medlem orsakat eller som är medlems ansvar debiteras medlemmen. Exempel är stopp i avloppet på grund av dålig rengöring eller felaktig användning, samt element som är kalla för att de inte har luftats.
Felanmälan, akut
Exempelvis vattenläcka eller värmebortfall under sträng kyla. Anmälningar som inte är akuta kommer debiteras anmälaren.
- vardag kl 7-21. Ring vanliga numret: 08-520 252 00
- vardagnatt 21-7 och helg. Ring dygnet jour: 08-18 70 00
- fara för person, brand eller brandrök, inbrott, ring: 112
Garageportar, styrelsen via mejl: info@brfodense.com
Föreningen har avtal med de som installerat portarna, styrelsen sköter kontakt.
Skadedjur: Anticimex
Ring 075-245 10 00, kundservice@anticimex.se eller www.Anticimex.se Uppge att du bor i Brf Odense och att föreningens försäkringsbolag är Bostadsrätterna fastighetsförsäkring. Se bilagan om hur du anmäler.
Stockholm vatten
Kommer det inget vatten från kranen? Kolla först på
https://www.stockholmvattenochavfall.se/driftinfo/driftinformation/nya-… om det är några inrapporterade störningar.
Tele 2
Om du har långsam/ingen uppkoppling, kontakta Tele 2, föreningens gruppavtal är 36086009.